Nota de prensa

L'Agència Valenciana del Turisme promociona el potencial de la Comunitat com a destí prèmium a Cannes

07/12/2017

L'Agència Valenciana del Turisme ha traslladat a la fira International Luxury Travel Market (ILTM) l'oferta de turisme de luxe de la Comunitat Valenciana per a promocionar el potencial que té com a destinació prèmium. Es tracta d'un certamen de turisme d'alt nivell, el més gran d'Europa, que se celebra a la ciutat francesa de Cannes del 4 al 7 de desembre.

Així, la Comunitat està present en aquesta fira, orientada únicament i exclusivament a professionals del sector del turisme de gamma alta, sota el paraigua de Turespaña i juntament amb Turisme València i l'associació empresarial Valencia Premium.

Aquest certamen té una estructura workshop, és a dir, compta amb entrevistes tancades dels participants. D'aquesta manera, durant els dies del saló, alguns representants de l'Agència Valenciana del Turisme s'entrevistaran amb agents turístics especialistes en turisme de nivell alt que han demostrat interés per les nostres destinacions i els nostres productes.

Cal destacar que l'Agència Valenciana del Turisme atén, durant la fira, una agenda de més de cinquanta cites, amb l'objectiu de donar a conéixer l'oferta exclusiva de la Comunitat als agents de touroperació internacionals.

La Internacional Luxury Travel Market no és una fira comú a la qual pot accedir qualsevol comprador que vulga visitar-la, és una fira en què cal que l'organització t'haja convidat a assistir com a comprador o a la qual cal haver-se inscrit com a expositor i haver contractat un espai expositiu per a tindre dret a un nombre mínim de reunions.

Balanç de la fira

Segons el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, "cada vegada es coneix més la Comunitat Valenciana i les possibilitats d'aquesta com a destinació líder". Durant les primeres jornades d'aquesta fira s'ha percebut una "voluntat notable de conéixer els nostres productes, sobretot de mercats llunyans i emergents, com és el mercat asiàtic i l'americà", ha afegit el titular de Turisme.

Colomer assegura que mercats "no habituals en la nostra destinació s'interessen cada vegada més a visitar-nos". A més, es tracta de segments amb una capacitat per a gastar important, que busquen experiències úniques i autèntiques, i per això la nova estratègia de l'Agència Valenciana del Turisme #Creaturisme potencia i fomenta diversos productes que coincideixen amb aquesta demanda prèmium, com l'oferta cultural i esportiva.

Finalment, el president de l'Agència Valenciana del Turisme ha assenyalat que la participació en aquest certamen persegueix, entre altres objectius, "el de captar visitants amb un poder adquisitiu més elevat, que ens ajuden a incrementar la rendibilitat de l'activitat turística, un dels objectius prioritaris de la política turística del Consell".

De fet, ha recordat que just aquest dimarts es van publicar els resultats d'Egatur, que indiquen que la despesa dels turistes internacionals a la Comunitat Valenciana va arribar als 7.674 milions d'euros fins a octubre, xifra que incrementa un 15,9 % la registrada en el mateix període de 2016.