Nota de prensa

Turisme Comunitat Valenciana finança 54 projectes de màrqueting per a promocionar productes turístics

09/08/2018

Turisme Comunitat Valenciana destina 492.769,27 euros per al finançament de 54 projectes de màrqueting enfocats a la promoció de productes turístics, segons la resolució publicada en el 'Diari Oficial de la Generalitat Valenciana'(DOGV).

El DOGV recull la concessió, per Turisme Comunitat Valenciana, d'ajudes dirigides a empreses, associacions, federacions i fundacions per a 2018 destinades a la millora de la competitivitat dels serveis i dels productes turístics. En concret, es tracta dels projectes presentats al Programa 3, centrat en l'impuls al màrqueting de producte turístic de la Comunitat Valenciana.

El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha recalcat que "es tracta d'un programa nou dins del nostre ordre d'ajudes centrat en la promoció i el màrqueting de tots aquells productes turístics vinculats al territori que ens ajuden a oferir experiències durant tot l'any per als diferents mercats als quals ens dirigim", alhora que ha assenyalat que "enguany, es valoren també les estratègies que contribuïsquen a la desestacionalització que sintonitzen amb la nostra campanya "Sempre Oberta".

D'aquesta manera, les actuacions subvencionables preveuen projectes, com ara la posada en marxa de portals d'informació digital; el màrqueting multicanal; la senyalització de rutes; diferents campanyes de màrqueting i promoció; la digitalització de catàlegs, o la posada en marxa de paquets turístics experiencials.

La diversitat de les propostes presentades, tal com ha remarcat Colomer, "s'ajusta a la perfecció amb l'objectiu de desestacionalitzar i mostrar als turistes que la Comunitat Valenciana és fèrtil en productes i experiències i té capacitat per a donar acollida als visitants tot l'any, sense importar d'on vinguen ni quin tipus d'atractius busquen".

De fet, els 54 projectes presentats, que disposaran d'una ajuda del 65 % de la inversió feta, comprenen productes tan diversos com el turisme actiu i de natura; el senderisme; la promoció del vi i la gastronomia; el cicloturisme; la posada en valor de productes com l'oli; el patrimoni cultural i natural; el turisme de salut; el turisme eqüestre; el turisme MICE; l'agroturisme; programes de turisme familiar; circuits musicals o de teatre; el turisme sostenible; l'ornitològic, o la difusió del món marí.

Colomer també ha recordat que Turisme Comunitat Valenciana ha destinat més de cinc milions d'euros a entitats locals per a donar suport a 362 projectes turístics nous en tot el territori de la Comunitat Valenciana.