Logo Generalitat


Colomer aposta per situar el producte com un element fonamental en la construcció del model turístic

  • El secretari autonòmic de Turisme ha participat en l'assemblea general del Club de Producte Introducing Castelló
  • També ha presentat a Castelló la Xarxa de Destinacions Turístiques Intel·ligents de la Comunitat Valenciana

(05/12/2018) El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha participat en l'assemblea general del Club de Producte Introducing Castelló en què ha destacat que "des de Turisme compartim amb el Club de Producte Introducing Castelló l'estratègia de situar el producte com un element fonamental en la construcció del model turístic".

Colomer ha fet insistència en el fet que "el 'leitmotiv' de la indústria turística és el producte", i ha ressaltat que "la província de Castelló té molts recursos transformables en productes per a ser comercialitzables arreu del món".

Francesc Colomer ha incidit en el fet que "la destinació Castelló és relativament desconeguda en l'àmbit internacional, i per això hem d'irrompre i fascinar mitjançant la qualitat, la singularitat i l'especialització dels productes turístics".

Presentació Xarxa #DTICV a Castelló

Francesc Colomer també ha inaugurat el CdT de Castelló durant la jornada de presentació de la Xarxa de Destinacions Turístiques Intel·ligents de la Comunitat Valenciana, en què s'ha donat a conéixer el funcionament de la Xarxa #DTICV a les destinacions, empreses i centres de coneixement, així com els beneficis que tindran els membres que s'hi adherisquen.

Colomer ha ressaltat la "importància d'invertir en la transformació del sector turístic", i ha recordat que "en la demanda turística es prenen cada vegada més decisions per mitjà dels telèfons mòbils, a més de les xarxes socials", motiu pel qual ha recalcat que "hem de treballar per impulsar la intel·ligència i les noves tecnologies, perquè el llenguatge i les relacions no s'entenen sense aquestes hui dia".

A més, Francesc Colomer ha insistit en el fet que "si, a més d'impulsar la intel·ligència i les noves tecnologies, som capaços de transformar el producte i avançar en qualitat gràcies a les dades, sabrem interpretar el moment en què vivim".

El responsable de Turisme ha recalcat que "hem sigut capaços de servir de guia al projecte nacional de DTI, apostant des de l'inici per aquest projecte", i ha afegit que "la Comunitat Valenciana està aconseguint prendre la davantera en aquests projectes, vinculats a la innovació i el reforç de la qualitat de les nostres destinacions en un moment en què és necessari competir en propostes de valor".

La Xarxa #DTICV és una agrupació sense ànim de lucre a què poden incorporar-se municipis i entitats supramunicipals que demostren ser destinacions turístiques i que treballen activament en la transformació digital de la seua gestió turística. Aquestes destinacions seran membres "titulars", i les empreses vinculades a aquests podran adherir-s'hi com a "col·laboradors" de la xarxa. Les universitats i centres de coneixement seran incorporats com a "socis acadèmics"..


Pàgina web: http://www.gva.es

Inici | Mapa Web | Accessibilitat