Logo Generalitat


Turisme llança una campanya per a vincular l'impacte promocional del World Paella Day a la difusió de la cultura gastronòmica valenciana

  • Sota el lema 'Cuina. Comparteix. Viu' es difondran vídeos en l'àmbit internacional i el nacional que mostren com és la nostra cultura de l'arròs
  • La campanya incorpora vídeos i receptes de la paella valenciana de València, l'arròs a banda d'Alacant i el de muntanya de Castelló

(15/09/2020) - Sota el lema 'Cuina. Comparteix. Viu' es difondran vídeos en l'àmbit internacional i el nacional que mostren com és la nostra cultura de l'arròs
-La campanya incorpora vídeos i receptes de la paella valenciana de València, l'arròs a banda d'Alacant i el de muntanya de Castelló



Turisme Comunitat Valenciana ha llançat una campanya nova per a vincular l'impacte promocional del World Paella Day al paisatge de muntanya, el mar i l'horta de les tres províncies de la Comunitat Valenciana, bressol d'una cultura gastronòmica arrossera singular.

L'objectiu d'aquesta campanya que ha fet Turisme, sota la marca l'Exquisit Mediterrani, és animar a cuinar, degustar i viure l'experiència de la cultura de l'arròs en qualsevol racó de la Comunitat Valenciana.

Aquesta campanya s'emmarca dins de les accions promocionals i formatives que Turisme ha promogut aquests dies amb motiu de la celebració del World Paella Day. Es tracta d'un conjunt d'actuacions que giraran entorn de la difusió de la cultura, la tradició, l'agricultura i el paisatge vinculats a l'arròs, que estan dirigides tant a l'àmbit internacional com al mateix mercat intern.

Cal recordar que el pròxim 20 de setembre se celebra el Dia Mundial de la Paella, un esdeveniment creat per a reivindicar l'origen a la Comunitat Valenciana d'aquest plat de fama internacional. A aquesta celebració, iniciada des de la ciutat de València, s'han unit, a més de Turisme Comunitat Valenciana, multitud d'agents turístics tant de l'àmbit públic com del privat.

Campanya 'Cuina. Comparteix. Viu'

Turisme Comunitat Valenciana ha elaborat la campanya 'Cuina. Comparteix. Viu', que preveu una sèrie d'espots i vídeos promocionals sobre receptes elaborades amb arròs, en què es conta no només la preparació d'aquest, sinó també el seu cultiu, a més de com viu la societat valenciana el costum de reunir-se entorn d'aquests plats, com és la nostra cultura de l'arròs.

Aquests vídeos s'emetran en espanyol, anglés, alemany, xinés i rus i es difondran a través de la xarxa internacional d'oficines de turisme de Turespaña i tots els canals en línia de Turisme Comunitat Valenciana.

Així, s'han fet tres vídeos per a fer valdre la diversitat i la qualitat del nostre plat més internacional, a més de mostrar la cultura de l'arròs en l'horta, en el mar i en la muntanya, que recorren diversos punts destacats del paisatge de Castelló, València i Alacant.

La paella valenciana es mostra en l'Albufera de València, on la xef valenciana Míriam de Andrés i el seu germà Manuel de Andrés, especialista en producte, conten l'elaboració d'aquest plat enfront d'una alqueria típica valenciana. En aquest vídeo intervé també el pilotari Paco Cavanes, 'el Genovés', que explica la seua experiència personal sobre els costums lligats a la paella.

Un altre vídeo promocional tracta sobre l'arròs a banda. Des d'Alacant, concretament a Xàbia, la xef Sonia Box i el seu germà, Sergio Box, expliquen aquesta recepta i seuen a taula a xarrar sobre aquesta amb l'actor Juan Echanove i la directora de Mediterránea Gastrónoma, Cuchita Lluch.

Un tercer vídeo se situa a Vall d'Alba per a explicar com es fa a Castelló l'arròs de muntanya. El xef Miguel Barrera parlarà sobre aquest plat acompanyat del cellerer Vicente Flors.

Totes aquestes accions giren entorn de la cultura de l'arròs de la Comunitat Valenciana i segueixen la filosofia de cuinar, compartir i viure la paella i els diversos arrossos valencians.


Pàgina web: https://www.gva.es

Inici | Mapa Web | Accessibilitat