Nota de prensa

La Comunitat Valenciana és la primera destinació turística que llança en Alexa un 'skill' per a informar sobre els festivals de música

17/07/2019

- Colomer ressalta que "aquesta acció ens permet refermar la promoció per mitjà d'un dels més reconeguts assistents virtuals"
- Alexa resoldrà totes les preguntes plantejades sobre l'Arenal Sound, el Low Festival, el Medusa Sunbeach, el Leyendas del Rock, el FIB i el Rototom Sunsplash, també a Benicàssim



Turisme Comunitat Valenciana ha iniciat una nova acció promocional per a informar dels festivals musicals que se celebren a la Comunitat Valenciana per mitjà de l'assistent virtual Alexa.

El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha ressaltat que "aquesta acció promocional ens permet refermar la promoció dels nostres festivals mitjançant Alexa, un dels més reconeguts assistents virtuals".

Colomer ha remarcat que "estem fent una forta aposta pel màrqueting en línia, sent conscients del fet que els turistes són cada vegada més tecnològics i prenen decisions influenciats per les xarxes socials".

Turisme Comunitat Valenciana s'avança a altres destinacions turístiques en la seua estratègia d'accions innovadores, ja que és la primera destinació turística que llança en Alexa un 'skill' per a informar sobre els festivals de música.

Alexa és un assistent virtual desenvolupat per la companyia Amazon implantat en els altaveus intel·ligents Amazon Echo. Les persones usuàries poden ampliar les habilitats d'Alexa instal·lant 'skills' (funcionalitats addicionals desenvolupades per tercers paregudes a les aplicacions) des de la Skills Store.

Una vegada instal·lada l'aplicació en qualsevol dispositiu Echo d'Amazon, l'usuari podrà activar-la i Alexa resoldrà totes les preguntes plantejades sobre l'Arenal Sound de Borriana, el Low Festival de Benidorm, el Medusa Sunbeach de Cullera, el Leyendas del Rock de Villena, el Festival Internacional de Benicàssim i el Rototom Sunsplash, també a Benicàssim.

Turisme Comunitat Valenciana en les xarxes socials

La Comunitat Valenciana té 242.000 fans en Facebook, 106.000 'followers' en Twitter i quasi 62.000 seguidors en Instagram. Completa l'ecosistema digital el canal de Youtube, que té 2.620 subscriptors, 558 vídeos pujats i més de 2,5 milions de vídeos visualitzats en els últims anys.